
Výhody a možnosti produktu
- Výroba jednotlivých vozidiel a malých sérií
- Vozidlá na špeciálne / logistické použitie
- Individuálna konštrukcia a konfigurácia prípojného vozidla
- Spolupráca s renomovanými výrobcami a dodávateľmi príslušenstva
- Kvalitné spracovanie komponentov
- „Made in Germany“
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Rozsiahle a osvedčené príslušenstvo z modulovej stavebnice Hüffermann
Detaily vozidla
TYPOVÉ OZNAČENIE
Špeciálne vozidlá Hüffermann
- Sklápací príves s pevnou nadstavbou
- Príves s priehlbinami pre bicykle
- Príves pre závažie
- Sedlový náves pre odvaľovacie kontajnery
- Jedno- alebo viackomorový recyklačný náves s nakladacím žeriavom
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť (techn./príp.): 18 t – 35 t, podľa vozidla
Väčšia alebo menšia hmotnosť podľa výbavy a typu.
ROZMERY
Celková dĺžka v závislosti od typového prevedenia a výberu ťažnej vidlice.
RÁM VOZIDLA
Konštrukcia oceľového rámu podľa účelu použitia z kvalitných ocelí
Sklápací príves s pevnou nadstavbou
Veľkoobjemové prívesy so zadným sklápaním v prevedení s točnou alebo s centrálnym nápravami napr. pre zvoz vetiev, šrotu alebo stavebnej sutiny
Príves s priehlbinami pre bicykle
Na prepravu pracovných a stavebných strojov
Príves pre závažie
V sedlovom prevedení, s točnou alebo s centrálnymi nápravami, na prepravu žeriavových závaží
Sedlový náves pre odvaľovacie kontajnery
Na prepravu obzvlášť ťažkých odvaľovacích kontajnerov
Náves na recyklované materiály
Sedlový náves s nakladacím žeriavom v jedno- alebo viackomorovom prevedení pre zvoz surovín z kontajnerov na odpad.
ZAISTENIE NÁKLADU
Kvalitné prvky zaistenia nákladu vhodné na daný účel použitia.
PODVOZOK
Používame výhradne nápravy renomovaných výrobcov.
Pneumaticky odpružené podvozky s kotúčovými brzdami alebo bubnovými brzdami vr. automatické funkcie spúšťania.
Pneumatiky
8–12x 235/75R 17,5 (nápravy 10 t)
8–12x 265/70R 19,5 (nápravy 10 t)
4–6x 385/55R 22,5 (nápravy 9 t)
4–6x 385/65R 22,5 (nápravy 9 t)
4–8x 425/65R 22,5 (nápravy 10 t)
Ďalšie veľkosti pneumatík na vyžiadanie.
Doplnkové vybavenie: Rezervné koleso, hliníkové koleso 19,5/22,5, systémy monitorovania a regulácie tlaku v pneumatikách, funkcia manuálneho zdvíhania/spúšťania
ŤAŽNÉ ZARIADENIE
Točňa s utesneným guličkovým vencom riadenia a ťažnou vidlicou v tvare V s ťažným okom 40 mm. Doplnkové vybavenie: Ťažná vidlica so stredným tiahlom alebo dĺžkovo nastaviteľná ťažná vidlica, rôzne prevedenie ťažného oka.
Prevedenie s centrálnymi nápravami
Zvárané ťažné zariadenie s centrálnou rúrkou s hlavovou doskou a príslušnou otvorovou schémou pre robustné ťažné oko 50 mm podľa DIN 74053. Ťažné oko je možné výškovo preskrutkovať o 2 x 60 mm.
BRZDOVÝ SYSTÉM
- Brzdový systém WABCO s ABS a ESC
- Brzdový systém Knorr s ABS a RSP
Doplnkové vybavenie:
- Indikácia opotrebenia brzdového obloženia
- Monitorovanie zadného priestoru (Wabco)
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Modulové osvetľovacie zariadenie Hella s funkčnými svetlami čiastočne s technológiou LED vrátane LED parkovacieho svetla, LED obrysových svetiel vzadu a LED bočných obrysových svetiel, v blikajúcom prevedení.
Doplnkové vybavenie:
- LED pracovné svetlomety
- 2 prídavné LED spätné svetlomety na zadnej časti
- Tri kruhové LED spätné svetlá, namiesto modulových svetiel
- Prídavné brzdové svetlo na stredovom plechu
- Rôzne výstražné a okolité svetlá
- Nezávislý systém parkovacích svetiel „PS-Fix“
LAKOVANIE
Lakovanie jedným odtieňom RAL podľa priania zákazníka (s výnimkou metalických odtieňov),
Automatické tryskanie:
Podvozky prípojného vozidla sa pred lakovaním tryskajú v tryskacom automate, špeciálne vyvinutom pre naše typy prípojných vozidiel, ktorý má 12 rovnomerne silných, automatizovaných a kruhovo usporiadaných tryskacích turbínových kolies. Špeciálny tryskací prostriedok Hüffermann vytvára homogénny tryskací obrazec. V rámci kontrolného procesu sa vykonáva dokončenie ručným tryskaním v závislosti na konštrukcii šasi.
Základný náter: Nanášanie základného náteru na báze epoxidovej živice bez elektrostatiky. Rovnako pre dlhoročnú a odolnú ochranu proti korózii.
Krycí lak: Krycí lak 2K s vysokým podielom pevných častíc sa nanáša elektrostaticky v individuálne požadovanom farebnom odtieni (RAL), takže lak zakryje aj tie najmenšie medzery. Zostáva tak zachovaná ochrana a vzhľad po mnoho rokov.
Konzervácia: Po montáži a definitívnom schválení vozidla kontrolou kvality je vozidlo konzervované v miestach prekrývania a prechodu materiálov. Konzervácia sa vykonáva penetračným voskom Dinitrol.
Štandardné prevedenie bez lakovania bočného ochranného zariadenia, disky strieborné. Nápravy čierno lakované metódou KTL. Časti nadstavby pozinkované.
Doplnkové vybavenie: Žiarové zinkovanie s použitím elektrického oblúka
Zinkový drôt je tavený elektrickým oblúkom, rozprašovaný stlačeným vzduchom a nanášaný na čerstvo otryskaný povrch šasi (bez častí nadstavby). Spolu s následným lakovaním je tak dosiahnutá ochrana proti korózii, ktorá má podobné vlastnosti ako žiarové zinkovanie ponorom. Ďalšou výhodou je malý vnos tepla, takže sa nemení štruktúra vysokopevnostných ocelí a veľké plochy nemajú tendenciu k deformáciám.
Žiarové zinkovanie s použitím elektrického oblúka poskytuje značnú výhodu z hľadiska doby ochrany, tvrdosti, priľnavosti, odolnosti proti oderu, odolnosti proti úderom kameňov a ochrany hrán.
PRÍSLUŠENSTVO
Značenie na zadku
- Tabuľa ECE
Doplnkové vybavenie: tabuľa na prepravu odpadu alebo ADR
- podkladacie kliny (2)
Voliteľné úložné priestory:
- štandardná úložná schránka 600 x 500 x 500 mm
- nerezová úložná schránka
- úložný priestor pre siete v rôznych veľkostiach
- úložné schránky na palety
ČASTI NADSTAVBY
Ochrana proti podbehnutiu, žiarovo zinkovaná, so zvislou gumovou zarážkou
Bočné ochranné zariadenie tvorené dvoma horizontálnymi profilmi z eloxovaného hliníka s pevne namontovanými upevňovacími držiakmi
Voliteľne hore výklopné pomocou plynových pružín alebo ako uzavretá konštrukcia
Plastové blatníky pre jednotlivé kolesá s lapačom nečistôt
Doplnkové vybavenie:
1 držiak rezervného kolesa
Gumový lapač nečistôt Hüffermann
Máte záujem ?
Napíšte nám
andrej.bulajcik [at] schwarzmueller.sk
Zavolajte nám
+421 903 523 724