Flex-Carrier trojnápravový

Výhody a možnosti produktu 
  • Robustný príves s optimalizovaným užitočným zaťažením na prepravu odvaľovacích kontajnerov podľa DIN 30722 alebo vaňových kontajnerov podľa DIN 30720/30720-1
  • „Made in Germany“
  • Príves na báze podvozku Roll-Carrier
  • Zaistenie nákladu pomocou nehlučných pneumatických zámkov kontajnerov v 4 bodoch, resp. kombinované zaistenie nákladu pre odstavné kontajnery
  • Imobilizér blokuje brzdu pri otvorenom zámku kontajnera
  • Individuálna konfigurácia prípojného vozidla
  • DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Hüffermann elegance edition
  • DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Variant s čelným nakladaním – tiež možnosť obojstranného nakladania pre odvaľovacie kontajnery
  • DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: zdvíhacia náprava
  • DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: bezreťazové zaistenie nákladu Multi-Fix
  • DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: časovo úsporné zaistenie nákladu Safety-Fix
Detaily vozidla 
TYPOVÉ OZNAČENIE
Flex-Carrier trojnápravový
 
Dvojmontáž pneumatík HKA
 
Jednoduchá montáž pneumatík HKA
 
Rôzne dĺžkové varianty
 
Variant pre čelné nakladanie
 
Varianty pre rôzne medzinárodné normy pre odvaľovacie kontajnery
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť (techn./príp.): 22 t – 30 t, podľa národných schvaľovacích podmienok
 
Väčšia alebo menšia hmotnosť podľa výbavy.
ROZMERY
Dĺžka odvaľovacích kontajnerov 5500 mm – 7000 mm, svetlá (DIN 30722)
 
Odstavný kontajner 5 m3 – 20 m3 (DIN 30720/30720-1)
 
Celková dĺžka v závislosti od typového prevedenia a výberu ťažnej vidlice
RÁM VOZIDLA
Funkčne tvarovaný rám, samonosné prevedenie pozdĺžnych nosníkov na hladkú prepravu kontajnerov Flex-Carrier má patentovaný tvar profilu spodných priebežných pozdĺžnych nosníkov a pojazdovej plochy dráhy pre kladky odolné proti opotrebeniu. Okrem toho má zošikmený nájazd pre ľahšie nakladanie kontajnerov.
 
Vďaka flexibilným priväzovacím bodom na vonkajšom ráme a príslušným posuvným aretacím je možné variabilne naložiť jeden alebo dva odstavné kontajnery rôznych veľkostí.
ZAISTENIE NÁKLADU
Dva páry zaisťovacích prvkov zaisťujú odvaľovací kontajner na vnútornej strane spodného nosníka. Pôsobením excentra sa ľahko upnú aj mierne ohnuté nosníky kontajnera upínacou silou cca 2500 kg pri každom prvku. Ovládanie sa vykonáva vzduchovými ventilmi na ľavej strane prívesu.
 
 
 
Pri preprave sú odstavné kontajnery zaistené proti kĺzaniu v smere jazdy a do strán nastaviteľnými zarážkami. Smerom dozadu sú kontajnery zaistené šikmým ukotvením na zadnom úchytnom bloku kontajnera.
 
 
 
Centrovanie-Fix
 
U Flex-Carrier uľahčuje patentované Centrovanie-Fix nastavenie stranového centrovania.
 
VOLITEĽNÉ PRÍSLUŠENSTVO Multi-Fix
 
Časovo úsporné a bezreťazové zaistenie nákladu uzamyká odstavný kontajner podľa DIN 30720/30720-1 v naklápacom ložisku. Pri preprave odvaľovacích kontajnerov sa Multi-Fix spustí do neutrálnej polohy.
 
DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Safety-Fix
 
Časovo úsporný bezpečnostný systém je založený na obojstranne upevnených račňových napínačoch. Po nasadení reťazí pritiahne vodič kontajner s ich pomocou k dorazom. Na tvarové zaistenie kontajnera v smere jazdy musí potom napnúť len jednu reťaz na každej strane vozidla pod uhlom 35 až 60 stupňov.
PODVOZOK
Používame výhradne nápravy renomovaných výrobcov. Pneumaticky odpružené podvozky s kotúčovými brzdami alebo bubnovými brzdami vrátane automatickej funkcie spúšťania
 
Pneumatiky
 
12x alebo 6x 235/75R 17,5 (nápravy 10 t)
 
12x alebo 6x 265/70R 19,5 (nápravy 10 t)
 
12x alebo 6x 385/55R 22,5 (nápravy 9 t)
 
Ďalšie veľkosti pneumatík na vyžiadanie.
 
 
 
Doplnkové vybavenie: Rezervné koleso, hliníkové disky 19,5/22,5, systémy monitorovania a regulácie tlaku v pneumatikách, funkcia manuálneho zdvíhania/spúšťania
ŤAŽNÉ ZARIADENIE

Točňa s utesneným guličkovým vencom riadenia a ťažnou vidlicou v tvare V s ťažným okom 40 mm. Doplnkové vybavenie: Ťažná vidlica so stredným tiahlom alebo dĺžkovo nastaviteľná ťažná vidlica, rôzne prevedenie ťažného oka. Zariadenie na spúšťanie ťažnej vidlice s ovládaním vzduchových mechov pomocou pneumatického ventilu umiestneného mimo nebezpečnej oblasti. Vyskúšané usporiadanie pák plus veľkoryso dimenzovaný zdvíhací mech na zdvíhanie a spúšťanie ťažnej vidlice pri nízkom zásobnom tlaku. Spúšťanie (ťažné vidlice) bez kontaktu so zemou.

BRZDOVÝ SYSTÉM
-  Brzdový systém WABCO s ABS a EBS
-  Voliteľne brzdový systém Knorr s ABS a RSP
 
Doplnkové vybavenie:
 
-  Indikácia opotrebenia brzdového obloženia
-  Monitorovanie zadného priestoru (Wabco)
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Modulové osvetľovacie zariadenie Hella s funkčnými svetlami čiastočne s technológiou LED vrátane LED parkovacieho svetla, LED obrysových svetiel vzadu a LED bočných obrysových svetiel, v blikajúcom prevedení.
 
 
Doplnkové vybavenie:
 
-  LED pracovné svetlomety
-  2 prídavné LED spätné svetlomety na zadnej časti
-  Tri kruhové LED spätné svetlá, namiesto modulových svetiel
-  Prídavné brzdové svetlo na stredovom plechu
-  Rôzne výstražné a okolité svetlá
-  Nezávislý systém parkovacích svetiel „PS-Fix“
LAKOVANIE
Lakovanie jedným odtieňom RAL podľa priania zákazníka (s výnimkou metalických odtieňov), prvky zaistenia nákladu sériovo v signálnej žltej RAL 1003.
 
Automatické tryskanie:
 
Podvozky prípojného vozidla sa pred lakovaním tryskajú v tryskacom automate, špeciálne vyvinutom pre naše typy prípojných vozidiel, ktorý má 12 rovnomerne silných, automatizovaných a kruhovo usporiadaných tryskacích turbínových kolies. Špeciálny tryskací prostriedok Hüffermann vytvára homogénny tryskací obrazec. V rámci kontrolného procesu sa vykonáva dokončenie ručným tryskaním v závislosti na konštrukcii šasi.
 
Základný náter: Nanášanie základného náteru na báze epoxidovej živice bez elektrostatiky. Rovnako pre dlhoročnú a odolnú ochranu proti korózii.
 
Krycí lak: Krycí lak 2K s vysokým podielom pevných častíc sa nanáša elektrostaticky v individuálne požadovanom farebnom odtieni (RAL), takže lak zakryje aj tie najmenšie medzery. Zostáva tak zachovaná ochrana a vzhľad po mnoho rokov.
 
Konzervácia: Po montáži a definitívnom schválení vozidla kontrolou kvality je vozidlo konzervované v miestach prekrývania a prechodu materiálov. Konzervácia sa vykonáva penetračným voskom Dinitrol.
 
Štandardné prevedenie bez lakovania bočného ochranného zariadenia, disky strieborné. Nápravy čierno lakované metódou KTL. Časti nadstavby pozinkované.
 
Doplnkové vybavenie: Žiarové zinkovanie s použitím elektrického oblúka
 
Zinkový drôt je tavený elektrickým oblúkom, rozprašovaný stlačeným vzduchom a nanášaný na čerstvo otryskaný povrch šasi (bez častí nadstavby). Spolu s následným lakovaním je tak dosiahnutá ochrana proti korózii, ktorá má podobné vlastnosti ako žiarové zinkovanie ponorom. Ďalšou výhodou je malý vnos tepla, takže sa nemení štruktúra vysokopevnostných ocelí a veľké plochy nemajú tendenciu k deformáciám.
 
Žiarové zinkovanie s použitím elektrického oblúka poskytuje značnú výhodu z hľadiska doby ochrany, tvrdosti, priľnavosti, odolnosti proti oderu, odolnosti proti úderom kameňov a ochrany hrán.
PRÍSLUŠENSTVO
Značenie na zadku
 
-  Tabuľa ECE
 
Doplnkové vybavenie: tabuľa na prepravu odpadu alebo ADR
 
-  podkladacie kliny (2)
 
Voliteľné úložné priestory:
 
-  štandardná úložná schránka 600 x 500 x 500 mm
-  nerezová úložná schránka
-  úložný priestor pre siete v rôznych veľkostiach
-  priväzovacie reťaze pre kombinované zaistenie nákladu
-  úložné schránky na palety
ČASTI NADSTAVBY
Ochrana proti podbehnutiu, žiarovo zinkovaná, so zvislou gumovou zarážkou
 
Bočné ochranné zariadenie tvorené dvoma horizontálnymi profilmi z eloxovaného hliníka s pevne namontovanými upevňovacími držiakmi
 
Voliteľne hore výklopné pomocou plynových pružín alebo ako uzavretá konštrukcia
 
Plastové blatníky pre jednotlivé kolesá s lapačom nečistôt
 
Doplnkové vybavenie:
 
1 držiak rezervného kolesa
 
Gumový lapač nečistôt Hüffermann
Ukážky produktu 

Máte záujem ?

Napíšte nám

info [at] hueffermann.sk

Zavolajte nám

+421 903 523 724

 

Cookies