Výhody a možnosti produktu
- Robustný príves s optimalizovaným užitočným zaťažením na prepravu vaňových kontajnerov podľa DIN 30720/30720-1
- „Made in Germany“
- Kombinované zaistenie nákladu v priečnom a pozdĺžnom smere a šikmé ukotvenie vždy jedným reťazovým napínačom.
- Individuálna konfigurácia prípojného vozidla podľa vašich požiadaviek
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Hüffermann elegance – edition
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Variant pre kontajner so zadným nakladaním alebo čelným nakladaním so spustiteľným ťažným ojom, variant pre 2 kontajnery s možnosťou nakladania z oboch strán so spustiteľným ťažným ojom
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: uzavretá podlaha / vybavenie na prepravu výmenných lisov
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: bezreťazové zaistenie nákladu Multi-Fix
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: časovo úsporné zaistenie nákladu Safety-Fix
Detaily vozidla
TYPOVÉ OZNAČENIE
Vario-Carrier
Dvojmontáž pneumatík HMA
Jednoduchá montáž pneumatík HMA
Rôzne dĺžkové varianty
Variant pre čelné nakladanie
Varianty pre rôzne medzinárodné normy pre odstavné kontajnery
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť (techn./príp.): 18 t – 20 t, podľa národných schvaľovacích podmienok
Väčšia alebo menšia hmotnosť podľa výbavy.
ROZMERY
Odstavný kontajner 5 m3 – 20 m3 (DIN 30720/30720-1)
Celková dĺžka v závislosti od typového prevedenia a výberu ťažnej vidlice
RÁM VOZIDLA
Rám je tvorený dvoma paralelnými, špeciálne dimenzovanými nosníkmi v tvare I a je vystužený dvoma optimalizovanými priečnymi traverzami, ktoré sú zvárané automatom. Pozdĺžne nosníky slúžia ako opora pre odstavné korby.
Vďaka flexibilným priväzovacím bodom na vonkajšom ráme a príslušným posuvným aretacím je možné naložiť variabilne jeden alebo dva kontajnery rôznych veľkostí tak, aby boli v ťažisku užitočného zaťaženia.
ZAISTENIE NÁKLADU
Odstavné korby sú zaistené pomocou kombinovaného zaistenia nákladu v priečnom a pozdĺžnom smere a šikmého ukotvenia vždy jedným reťazovým napínačom na každej strane. Zaistenie proti posunutiu v smere v smere jazdy je prevedené pomocou zástrčných klinov s kyvnou dosadacou plochou, ktorá sa prispôsobuje šikmine kontajnera.
Centrovanie-Fix
Patentovaná pyramída Centrovanie-Fix zabezpečuje stranové zaistenie odstavnej korby. Zdvíha sa ručne z kardanovo vedeného, excentricky vykonaného uloženia, otočí sa na požadovaný 8-stupňový strediaci rozmer a je zatiahnutá späť do aretácie. Zaistené tak je optimálne naloženie v ťažisku nákladu aj pri rôznych veľkostiach kontajnerov a hmotnosti kontajnerov.
DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Multi-Fix
Časovo úsporné a bezreťazové zaistenie nákladu uzamyká odstavný kontajner podľa DIN 30720/30720-1 v naklápacom ložisku.
DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Safety-Fix
Časovo úsporný bezpečnostný systém je založený na obojstranne upevnených račňových napínačoch. Po nasadení reťazí pritiahne vodič kontajner s ich pomocou k dorazom. Na tvarové zaistenie kontajnera v smere jazdy musí potom napnúť len jednu reťaz na každej strane vozidla pod uhlom 35 až 60 stupňov.
PODVOZOK
Používame výhradne nápravy renomovaných výrobcov. Pneumaticky odpružené podvozky s kotúčovými brzdami alebo bubnovými brzdami vr. automatické funkcie spúšťania
Pneumatiky
8x 235/75R 17,5 (nápravy 10 t)
8x 265/70R 19,5 (nápravy 10 t)
4x 385/55R 22,5 (nápravy 9 t)
Ďalšie veľkosti pneumatík na vyžiadanie.
Doplnkové vybavenie: Rezervné koleso, hliníkové disky 19,5/22,5, systémy monitorovania a regulácie tlaku v pneumatikách, funkcia manuálneho zdvíhania/spúšťania, indikácia zaťaženia náprav
ŤAŽNÉ ZARIADENIE
Točňa s utesneným guličkovým vencom riadenia a ťažnou vidlicou v tvare V s ťažným okom 40 mm. Doplnkové vybavenie: Ťažná vidlica so stredným tiahlom alebo dĺžkovo nastaviteľná ťažná vidlica, rôzne prevedenie ťažného oka. Pri prípojných vozidlách s možnosťou čelného nakladania zariadenia na spúšťanie ťažnej vidlice s ovládaním vzduchových mechov pomocou pneumatického ventilu umiestneného mimo nebezpečnej oblasti. Vyskúšané usporiadanie pák plus veľkoryso dimenzovaný zdvíhací mech na zdvíhanie a spúšťanie ťažnej vidlice pri nízkom zásobnom tlaku. Spúšťanie (ťažné vidlice) bez kontaktu so zemou.
BRZDOVÝ SYSTÉM
- Brzdový systém WABCO s ABS a EBS
- Voliteľne brzdový systém Knorr s ABS a RSP
Doplnkové vybavenie:
- Indikácia opotrebenia brzdového obloženia
- Monitorovanie zadného priestoru (Wabco)
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Modulové osvetľovacie zariadenie Hella s funkčnými svetlami čiastočne s technológiou LED vrátane LED parkovacieho svetla, LED obrysových svetiel vzadu a LED bočných obrysových svetiel, v blikajúcom prevedení.
Doplnkové vybavenie:
- LED pracovné svetlomety
- 2 prídavné LED spätné svetlomety na zadnej časti
- Tri kruhové LED spätné svetlá, namiesto modulových svetiel
- Prídavné brzdové svetlo na stredovom plechu
- Rôzne výstražné a okolité svetlá
- Nezávislý systém parkovacích svetiel „PS-Fix“
LAKOVANIE
Lakovanie jedným odtieňom RAL podľa priania zákazníka (s výnimkou metalických odtieňov), prvky zaistenia nákladu sériovo v signálnej žltej RAL 1003.
Automatické tryskanie:
Podvozky prípojného vozidla sa pred lakovaním tryskajú v tryskacom automate, špeciálne vyvinutom pre naše typy prípojných vozidiel, ktorý má 12 rovnomerne silných, automatizovaných a kruhovo usporiadaných tryskacích turbínových kolies. Špeciálny tryskací prostriedok Hüffermann vytvára homogénny tryskací obrazec. V rámci kontrolného procesu sa vykonáva dokončenie ručným tryskaním v závislosti na konštrukcii šasi.
Základný náter: Nanášanie základného náteru na báze epoxidovej živice bez elektrostatiky. Rovnako pre dlhoročnú a odolnú ochranu proti korózii.
Krycí lak: Krycí lak 2K s vysokým podielom pevných častíc sa nanáša elektrostaticky v individuálne požadovanom farebnom odtieni (RAL), takže lak zakryje aj tie najmenšie medzery. Zostáva tak zachovaná ochrana a vzhľad po mnoho rokov.
Konzervácia: Po montáži a definitívnom schválení vozidla kontrolou kvality je vozidlo konzervované v miestach prekrývania a prechodu materiálov. Konzervácia sa vykonáva penetračným voskom Dinitrol.
Štandardné prevedenie bez lakovania bočného ochranného zariadenia, disky strieborné. Nápravy čierno lakované metódou KTL. Časti nadstavby pozinkované.
Doplnkové vybavenie: Žiarové zinkovanie s použitím elektrického oblúka
Zinkový drôt je tavený elektrickým oblúkom, rozprašovaný stlačeným vzduchom a nanášaný na čerstvo otryskaný povrch šasi (bez častí nadstavby). Spolu s následným lakovaním je tak dosiahnutá ochrana proti korózii, ktorá má podobné vlastnosti ako žiarové zinkovanie ponorom. Ďalšou výhodou je malý vnos tepla, takže sa nemení štruktúra vysokopevnostných ocelí a veľké plochy nemajú tendenciu k deformáciám.
Žiarové zinkovanie s použitím elektrického oblúka poskytuje značnú výhodu z hľadiska doby ochrany, tvrdosti, priľnavosti, odolnosti proti oderu, odolnosti proti úderom kameňov a ochrany hrán.
PRÍSLUŠENSTVO
Značenie na zadku
- Tabuľa ECE
Doplnkové vybavenie: tabuľa na prepravu odpadu alebo ADR
- podkladacie kliny (2)
Voliteľné úložné priestory:
- štandardná úložná schránka 600 x 500 x 500 mm
- nerezová úložná schránka
- úložný priestor pre siete v rôznych veľkostiach
- úložné schránky na palety
ČASTI NADSTAVBY
Ochrana proti podbehnutiu, žiarovo zinkovaná, s vodorovnou gumovou zarážkou
Bočné ochranné zariadenie tvorené dvoma horizontálnymi profilmi z eloxovaného hliníka s pevne namontovanými upevňovacími držiakmi
Voliteľne hore výklopné pomocou plynových pružín alebo ako uzavretá konštrukcia
Plastové blatníky pre jednotlivé kolesá s lapačom nečistôt
Doplnkové vybavenie:
1 držiak rezervného kolesa
Gumový lapač nečistôt Hüffermann
Máte záujem ?
Napíšte nám
andrej.bulajcik [at] schwarzmueller.sk
Zavolajte nám
+421 903 523 724