
Výhody a možnosti produktu
- Robustný a flexibilne použiteľný multifunkčný príves na prepravu pracovných zariadení, stavebných strojov, odvaľovacích kontajnerov podľa DIN 30722 alebo ISO kontajnerov a mnoho ďalšieho.
- „Made in Germany“
- Zaistenie nákladu pomocou nehlučných pneumatických zámkov kontajnerov v 4 bodoch, resp. kombinované zaistenie nákladu pre odstavné kontajnery
- Individuálna konfigurácia prípojného vozidla
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: kombinované zaistenie nákladu
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Nájazdové rampy
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Vybavenie klanicami
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Uchytenie pre ISO kontajnery 10' a 20'
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Bočnice v rôznom prevedení
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: spustiteľné ťažné oje pri čelnom nakladaní
Detaily vozidla
TYPOVÉ OZNAČENIE
Multi-Carrier tandemový
Dvojité pneumatiky HPA
Variant na prepravu ISO kontajnerov, bežného nákladu
Varianty pre rôzne medzinárodné štandardy rolovacích kontajnerov
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť (technická/prípustná): od 24 t do 27 t, v závislosti od národných schvaľovacích predpisov
Viac alebo menej hmotnosti v závislosti od výbavy.
ROZMERY
Dĺžky rolovacích kontajnerov 4500 mm - 7000 mm i. Vľavo (DIN 30722)
Celkové dĺžky v závislosti od typového prevedenia a výberu preťahovacej rúry
RÁM VOZIDLA
Dva pozdĺžne nosníky prebiehajúce vedľa seba, podopreté dostatočným počtom priečnikov v stabilnej zváranej konštrukcii, zvárané inertným plynom, uzavretá podlaha, v zadnej časti základného variantu s rampou a integrovaným úložným priestorom rampy.
ZAISTENIE NÁKLADU
Dva páry uzamykacích prvkov zaisťujú rolovací kontajner na vnútornej strane spodného pásu. Vďaka excentrickému efektu sú aj mierne ohnuté kontajnerové pásy upnuté upínacou silou cca 2500 kg na prvok. Ovláda sa pomocou vzduchových ventilov na ľavej strane prívesu.
V základnej dodávke sú 4 páry 6,3 t skrutkovacích upínacích ôk vo vonkajšom ráme, 1 pár 5 t upínacích krúžkov na prednej plošine a kotviace otvory na vonkajšom ráme prednej plošiny.
PODVOZOK
Používame len nápravy od známych výrobcov. Vzduchový pružinový podvozok s kotúčovými alebo bubnovými brzdami vrátane funkcie automatického spúšťania
pneumatiky
12-rýchlostný 235/75R 17,5 (10 t nápravy)
Iné rozmery pneumatík na vyžiadanie.
Funkcia manuálneho zdvíhania/spúšťania je súčasťou štandardnej výbavy
Voliteľné: rezervné koleso, hliníkové ráfiky, systémy sledovania a kontroly tlaku v pneumatikách, monitorovanie zaťaženia náprav
ŤAŽNÉ ZARIADENIE
Zvárané ťažné zariadenie s centrálnou rúrou s čelnou doskou a príslušným otvorom pre ťažné oko 50 mm pre veľké zaťaženie podľa DIN 74053. Výšku ťažného oka je možné priskrutkovať cca 2 x 60 mm.
BRZDOVÝ SYSTÉM
- Brzdový systém WABCO s ABS a EBS
- Voliteľný brzdový systém Knorr s ABS a RSP
Možnosti:
- Indikátor opotrebovania brzdových doštičiek
- monitorovanie zadnej časti (Wabco)
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Modulové osvetľovacie zariadenie Hella s funkčnými svetlami v čiastočnej LED technológii vrátane LED pozičného svetla, LED obrysových svetiel vzadu a LED obrysových svetiel, tiež pohľadové.
Možnosti:
- LED pracovné svetlá
- 2 prídavné LED cúvacie svetlá vzadu
- 3 okrúhle zadné LED svetlá namiesto modulových svetiel
- Prídavné brzdové svetlo na stredovom paneli
- Rôzne výstražné a environmentálne svetlá
- sebestačný systém parkovacích svetiel "PS-Fix"
LAKOVANIE
Lak vo farbe RAL v jednej farbe podľa požiadaviek zákazníka (okrem metalických odtieňov), prvky na zabezpečenie nákladu štandardne v RAL 1003 signálne žltá.
Automatické otryskávanie:
Pred lakovaním je podvozok prívesu otryskaný v automatickom tryskacom stroji špeciálne navrhnutom pre naše typy prívesov, ktorého základom je 12 konzistentne výkonných, automatizovaných a prstencových turbín s otryskávacími kolesami. Špeciálne tryskacie médium Hüffermann má za následok homogénnejší obrazec tryskania. V rámci procesu ovládania sa v závislosti od typu podvozku ručne piesková.
Primer: Aplikácia základného náteru na báze epoxidovej živice bez elektrostatiky. Tiež pre dlhodobú a odolnú ochranu proti korózii.
Vrchný náter: 2K vrchný náter s vysokým obsahom pevných látok sa nanáša jednotlivo v požadovanej farbe (RAL) elektrostatickým procesom, takže aj najmenšia medzera je pokrytá farbou a ochrana a vzhľad sú zachované po celé roky.
Tesnenie: Po montáži a konečnom schválení vozidla kontrolou kvality je vozidlo konzervované pri materiálových duplikáciách a prechodoch. Konzervácia sa vykonáva pomocou Dinitrol Creep vosku.
Štandardné prevedenie bez lakovania bočnej ochrany, ráfiky strieborné. Nápravy v čiernej farbe KTL. Prílohy pozinkované.
Voliteľné: oblúkové zinkovanie
Zinkový drôt sa nataví oblúkom, rozpráši stlačeným vzduchom a nanesie na čerstvo otryskaný povrch šasi (bez nadstavcov). Spolu s následným lakovaním sa dosiahne ochrana proti korózii, ktorá má vlastnosti podobné žiarovému zinkovaniu. Ďalšou výhodou je nízky tepelný príkon, takže štruktúra vysokopevných ocelí sa nemení a veľké plochy nemajú tendenciu sa deformovať.
Oblúkové zinkovanie ponúka jasnú výhodu, pokiaľ ide o trvanie ochrany, tvrdosť, priľnavosť, odolnosť proti oderu, odolnosť proti odletu kamienkov a ochranu hrán.
PRÍSLUŠENSTVO
prísne označenie
- Panel ECE
Voliteľné: odpad, parkovanie alebo tabule ADR
- kliny na kolesá (2)
Voliteľné úložné priestory:
- Štandardný úložný box 975 x 390 x 390 mm
- Úložný box z nehrdzavejúcej ocele
- Úložný priestor pre siete rôznych veľkostí
ČASTI NADSTAVBY
Ochrana proti podbehnutiu s integrovaným držiakom lampy, s vertikálnymi gumenými nárazníkmi
Bočná ochrana z horizontálnych eloxovaných hliníkových profilov s pevne namontovanými montážnymi konzolami
Voliteľne otočné nahor s tlmičmi tlaku plynu.
Plastový blatník na jedno koleso s ochranou proti postriekaniu
1 držiak rezervného kolesa
Možnosti:
Gumená zástera Hüffermann
Máte záujem ?
Napíšte nám
andrej.bulajcik [at] schwarzmueller.sk
Zavolajte nám
+421 903 523 724