
Výhody a možnosti produktu
- Robustný a flexibilne použiteľný multifunkčný príves na prepravu pracovných zariadení, stavebných strojov, odvaľovacích kontajnerov podľa DIN 30722 alebo ISO kontajnerov a mnoho ďalšieho.
- „Made in Germany“
- Zaistenie nákladu pomocou nehlučných pneumatických zámkov kontajnerov v 4 bodoch, resp. kombinované zaistenie nákladu pre odstavné kontajnery
- Individuálna konfigurácia prípojného vozidla
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Nájazdové rampy
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Vybavenie klanicami
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Uchytenie pre ISO kontajnery 10' a 20'
- DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Bočnice v rôznom prevedení
Detaily vozidla
TYPOVÉ OZNAČENIE
Multi-Carrier trojnápravový s centrálnymi nápravami
Dvojmontáž pneumatík HPA
Variant na prepravu ISO kontajnerov, kusového tovaru
Varianty pre rôzne medzinárodné normy pre odvaľovacie kontajnery
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť (techn./príp.): 24 t – 27t, podľa národných schvaľovacích podmienok
Väčšia alebo menšia hmotnosť podľa výbavy.
ROZMERY
Dĺžka odvaľovacích kontajnerov 4500 mm – 7000 mm, svetlá (DIN 30722)
Celková dĺžka v závislosti od typového prevedenia a výberu ťažnej rúrky
RÁM VOZIDLA
Dva paralelné pozdĺžne nosníky, podoprené dostatočným počtom priečnych traverz v stabilnej zváranej konštrukcii, zvarené v ochrannej atmosfére, uzavretá podlaha, v zadnej časti základnej varianty s nájazdovým zošikmením a integrovaným úložným priestorom pre nájazdové rampy.
ZAISTENIE NÁKLADU
Dva páry zaisťovacích prvkov zaisťujú odvaľovací kontajner na vnútornej strane spodného nosníka. Pôsobením excentra sa ľahko upnú aj mierne ohnuté nosníky kontajnera upínacou silou cca 2500 kg pri každom prvku. Ovládanie sa vykonáva vzduchovými ventilmi na ľavej strane prívesu.
V základnej dodávke sú 4 páry skrutkovacích priväzovacích ôk 6,3 t vo vonkajšom ráme, 1 pár priväzovacích kruhov 5 t na čelnej doske a priväzovacie otvory na vonkajšom ráme čelnej dosky.
PODVOZOK
Používame výhradne nápravy renomovaných výrobcov. Pneumaticky odpružené podvozky s kotúčovými brzdami alebo bubnovými brzdami vrátane automatickej funkcie spúšťania
Pneumatiky
8x 235/75R 17,5 (nápravy 10 t)
Ďalšie veľkosti pneumatík na vyžiadanie.
Manuálna funkcia zdvíhania/spúšťania sériovo
Doplnkové vybavenie: Náhradné koleso, hliníkové disky, systémy monitorovania a regulácie tlaku v pneumatikách, monitorovanie zaťaženia náprav
ŤAŽNÉ ZARIADENIE
Zvárané ťažné zariadenie s centrálnou rúrkou s hlavovou doskou a príslušnou otvorovou schémou pre robustné ťažné oko 50 mm podľa DIN 74053. Ťažné oko je možné výškovo preskrutkovať o 2 x 60 mm.
BRZDOVÝ SYSTÉM
- Brzdový systém WABCO s ABS a EBS
- Voliteľne brzdový systém Knorr s ABS a RSP
Doplnkové vybavenie:
- Indikácia opotrebenia brzdového obloženia
- Monitorovanie zadného priestoru (Wabco)
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Modulové osvetľovacie zariadenie Hella s funkčnými svetlami čiastočne s technológiou LED vrátane LED parkovacieho svetla, LED obrysových svetiel vzadu a LED bočných obrysových svetiel, v blikajúcom prevedení.
Doplnkové vybavenie:
- LED pracovné svetlomety
- 2 prídavné LED spätné svetlomety na zadnej časti
- Tri kruhové LED spätné svetlá, namiesto modulových svetiel
- Prídavné brzdové svetlo na stredovom plechu
- Rôzne výstražné a okolité svetlá
- Nezávislý systém parkovacích svetiel „PS-Fix“
LAKOVANIE
Lakovanie jedným odtieňom RAL podľa priania zákazníka (s výnimkou metalických odtieňov), prvky zaistenia nákladu sériovo v signálnej žltej RAL 1003.
Automatické tryskanie:
Podvozky prípojného vozidla sa pred lakovaním tryskajú v tryskacom automate, špeciálne vyvinutom pre naše typy prípojných vozidiel, ktorý má 12 rovnomerne silných, automatizovaných a kruhovo usporiadaných tryskacích turbínových kolies. Špeciálny tryskací prostriedok Hüffermann vytvára homogénny tryskací obrazec. V rámci kontrolného procesu sa vykonáva dokončenie ručným tryskaním v závislosti na konštrukcii šasi.
Základný náter: Nanášanie základného náteru na báze epoxidovej živice bez elektrostatiky. Rovnako pre dlhoročnú a odolnú ochranu proti korózii.
Krycí lak: Krycí lak 2K s vysokým podielom pevných častíc sa nanáša elektrostaticky v individuálne požadovanom farebnom odtieni (RAL), takže lak zakryje aj tie najmenšie medzery. Zostáva tak zachovaná ochrana a vzhľad po mnoho rokov.
Konzervácia: Po montáži a definitívnom schválení vozidla kontrolou kvality je vozidlo konzervované v miestach prekrývania a prechodu materiálov. Konzervácia sa vykonáva penetračným voskom Dinitrol.
Štandardné prevedenie bez lakovania bočného ochranného zariadenia, disky strieborné. Nápravy čierno lakované metódou KTL. Časti nadstavby pozinkované.
Doplnkové vybavenie: Žiarové zinkovanie s použitím elektrického oblúka
Zinkový drôt je tavený elektrickým oblúkom, rozprašovaný stlačeným vzduchom a nanášaný na čerstvo otryskaný povrch šasi (bez častí nadstavby). Spolu s následným lakovaním je tak dosiahnutá ochrana proti korózii, ktorá má podobné vlastnosti ako žiarové zinkovanie ponorom. Ďalšou výhodou je malý vnos tepla, takže sa nemení štruktúra vysokopevnostných ocelí a veľké plochy nemajú tendenciu k deformáciám.
Žiarové zinkovanie s použitím elektrického oblúka poskytuje značnú výhodu z hľadiska doby ochrany, tvrdosti, priľnavosti, odolnosti proti oderu, odolnosti proti úderom kameňov a ochrany hrán.
PRÍSLUŠENSTVO
Značenie na zadku
- Tabuľa ECE
Doplnkové vybavenie: tabuľa na prepravu odpadu alebo ADR
- podkladacie kliny (2)
Voliteľné úložné priestory:
- štandardná úložná schránka 975 x 390 x 390 mm
- nerezová úložná schránka
- úložný priestor pre siete v rôznych veľkostiach
ČASTI NADSTAVBY
Ochrana proti podbehnutiu s integrovaným držiakom svetiel, so zvislými gumovými zarážkami
Bočné ochranné zariadenie tvorené horizontálnymi profilmi z eloxovaného hliníka s pevne namontovanými upevňovacími držiakmi
Voliteľne výkyvné smerom nahor s plynovými pružinami.
Plastové blatníky pre jednotlivé kolesá s lapačom nečistôt
Doplnkové vybavenie:
1 držiak rezervného kolesa
Gumový lapač nečistôt Hüffermann
Máte záujem ?
Napíšte nám
andrej.bulajcik [at] schwarzmueller.sk
Zavolajte nám
+421 903 523 724