Multi-Carrier

Výhody a možnosti produktu 
  • Robustný a flexibilne použiteľný multifunkčný príves na prepravu pracovných zariadení, stavebných strojov, odvaľovacích kontajnerov podľa DIN 30722 alebo odstavných kontajnerov podľa DIN 30720/30720-1, ISO kontajnerov a mnoho ďalšieho.
  • „Made in Germany“
  • Zaistenie nákladu pomocou nehlučných pneumatických zámkov kontajnerov v 4 bodoch, resp. kombinované zaistenie nákladu pre odstavné kontajnery
  • Individuálna konfigurácia prípojného vozidla
  • DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: kombinované zaistenie nákladu
  • DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Nájazdové rampy
  • DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Vybavenie klanicami
  • DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Uchytenie pre ISO kontajnery 10' a 20'
  • DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: Bočnice v rôznom prevedení
  • DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: spustiteľné ťažné oje pri čelnom nakladaní
Detaily vozidla 
TYPOVÉ OZNAČENIE
Multi-Carrier
 
Dvojmontáž pneumatík HPA
 
Variant na prepravu odstavných kontajnerov, ISO kontajnerov, kusového tovaru
 
Varianty pre rôzne medzinárodné normy pre odvaľovacie kontajnery
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť (techn./príp.): 14 t – 20t, podľa národných schvaľovacích podmienok
 
Väčšia alebo menšia hmotnosť podľa výbavy.
ROZMERY
Dĺžka odvaľovacích kontajnerov 4500 mm – 7000 mm, svetlá (DIN 30722)
 
Odstavný kontajner 5 m3 – 20 m3 (DIN 30720/30720-1)
 
Celková dĺžka v závislosti od typového prevedenia a výberu ťažnej vidlice
RÁM VOZIDLA
Dva paralelné pozdĺžne nosníky, podoprené dostatočným počtom priečnych traverz v stabilnej zváranej konštrukcii, zvarené v ochrannej atmosfére, uzavretá podlaha, v zadnej časti základnej varianty s nájazdovým zošikmením a integrovaným úložným priestorom pre nájazdové rampy.
 
Vďaka flexibilným priväzovacím bodom na vonkajšom ráme a príslušným posuvným aretacím je možné naložiť voliteľne jeden alebo dva odstavné kontajnery rôznych premenlivých veľkostí.
ZAISTENIE NÁKLADU
Dva páry zaisťovacích prvkov zaisťujú odvaľovací kontajner na vnútornej strane spodného nosníka. Pôsobením excentra sa ľahko upnú aj mierne ohnuté nosníky kontajnera upínacou silou cca 2500 kg pri každom prvku. Ovládanie sa vykonáva vzduchovými ventilmi na ľavej strane prívesu.
 
Odstavné korby sú zaistené pomocou kombinovaného zaistenia nákladu v priečnom a pozdĺžnom smere a šikmého ukotvenia vždy jedným reťazovým napínačom. Zaistenie proti posunutiu v smere v smere jazdy je prevedené pomocou zástrčných klinov s kyvnou dosadacou plochou, ktorá sa prispôsobuje šikmine kontajnera. Stranovo nastaviteľné centrovanie zachytávajú priečne sily: je zaistené optimálne naloženie v ťažisku nákladu, aj pri rôznych veľkostiach kontajnerov a hmotnosti kontajnerov.
 
V základnej dodávke sú 4 páry skrutkovacích priväzovacích ôk 6,3 t vo vonkajšom ráme, 1 pár priväzovacích kruhov 5 t na čelnej doske a priväzovacie otvory na vonkajšom ráme čelnej dosky.
PODVOZOK
Používame výhradne nápravy renomovaných výrobcov. Pneumaticky odpružené podvozky s kotúčovými brzdami alebo bubnovými brzdami vrátane automatickej funkcie spúšťania
 
Pneumatiky
 
8x 235/75R 17,5 (nápravy 10 t)
 
Ďalšie veľkosti pneumatík na vyžiadanie.
 
Manuálna funkcia zdvíhania/spúšťania sériovo
 
Doplnkové vybavenie: Náhradné koleso, hliníkové disky, systémy monitorovania a regulácie tlaku v pneumatikách, monitorovanie zaťaženia náprav
ŤAŽNÉ ZARIADENIE

Točňa s utesneným guličkovým vencom riadenia a ťažnou vidlicou v tvare V s ťažným okom 40 mm. Doplnkové vybavenie: Ťažná vidlica so stredným tiahlom alebo dĺžkovo nastaviteľná ťažná vidlica, rôzne prevedenie ťažného oka. Zariadenie na spúšťanie ťažnej vidlice s ovládaním vzduchových mechov pomocou pneumatického ventilu umiestneného mimo nebezpečnej oblasti. Vyskúšané usporiadanie pák plus veľkoryso dimenzovaný zdvíhací mech na zdvíhanie a spúšťanie ťažnej vidlice pri nízkom zásobnom tlaku. Spúšťanie (ťažné vidlice) bez kontaktu so zemou.

BRZDOVÝ SYSTÉM
-  Brzdový systém WABCO s ABS a EBS
-  Voliteľne brzdový systém Knorr s ABS a RSP
 
Doplnkové vybavenie:
 
-  Indikácia opotrebenia brzdového obloženia
-  Monitorovanie zadného priestoru (Wabco)
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Modulové osvetľovacie zariadenie Hella s funkčnými svetlami čiastočne s technológiou LED vrátane LED parkovacieho svetla, LED obrysových svetiel vzadu a LED bočných obrysových svetiel, v blikajúcom prevedení.
 
Doplnkové vybavenie:
 
-  LED pracovné svetlomety
-  2 prídavné LED spätné svetlomety na zadnej časti
-  Tri kruhové LED spätné svetlá, namiesto modulových svetiel
-  Prídavné brzdové svetlo na stredovom plechu
-  Rôzne výstražné a okolité svetlá
-  Nezávislý systém parkovacích svetiel „PS-Fix“
LAKOVANIE
Lakovanie jedným odtieňom RAL podľa priania zákazníka (s výnimkou metalických odtieňov), prvky zaistenia nákladu sériovo v signálnej žltej RAL 1003.
 
Automatické tryskanie:
 
Podvozky prípojného vozidla sa pred lakovaním tryskajú v tryskacom automate, špeciálne vyvinutom pre naše typy prípojných vozidiel, ktorý má 12 rovnomerne silných, automatizovaných a kruhovo usporiadaných tryskacích turbínových kolies. Špeciálny tryskací prostriedok Hüffermann vytvára homogénny tryskací obrazec. V rámci kontrolného procesu sa vykonáva dokončenie ručným tryskaním v závislosti na konštrukcii šasi.
 
Základný náter: Nanášanie základného náteru na báze epoxidovej živice bez elektrostatiky. Rovnako pre dlhoročnú a odolnú ochranu proti korózii.
 
Krycí lak: Krycí lak 2K s vysokým podielom pevných častíc sa nanáša elektrostaticky v individuálne požadovanom farebnom odtieni (RAL), takže lak zakryje aj tie najmenšie medzery. Zostáva tak zachovaná ochrana a vzhľad po mnoho rokov.
 
Konzervácia: Po montáži a definitívnom schválení vozidla kontrolou kvality je vozidlo konzervované v miestach prekrývania a prechodu materiálov. Konzervácia sa vykonáva penetračným voskom Dinitrol.
 
Štandardné prevedenie bez lakovania bočného ochranného zariadenia, disky strieborné. Nápravy čierno lakované metódou KTL. Časti nadstavby pozinkované.
 
Doplnkové vybavenie: Žiarové zinkovanie s použitím elektrického oblúka
 
Zinkový drôt je tavený elektrickým oblúkom, rozprašovaný stlačeným vzduchom a nanášaný na čerstvo otryskaný povrch šasi (bez častí nadstavby). Spolu s následným lakovaním je tak dosiahnutá ochrana proti korózii, ktorá má podobné vlastnosti ako žiarové zinkovanie ponorom. Ďalšou výhodou je malý vnos tepla, takže sa nemení štruktúra vysokopevnostných ocelí a veľké plochy nemajú tendenciu k deformáciám.
 
Žiarové zinkovanie s použitím elektrického oblúka poskytuje značnú výhodu z hľadiska doby ochrany, tvrdosti, priľnavosti, odolnosti proti oderu, odolnosti proti úderom kameňov a ochrany hrán.
PRÍSLUŠENSTVO
Značenie na zadku
 
-  Tabuľa ECE
 
Doplnkové vybavenie: tabuľa na prepravu odpadu alebo ADR
 
-  podkladacie kliny (2)
 
 
Voliteľné úložné priestory:
 
-  štandardná úložná schránka 975 x 390 x 390 mm
-  nerezová úložná schránka
-  úložný priestor pre siete v rôznych veľkostiach
-  priväzovacie reťaze pre kombinované zaistenie nákladu
-  úložné schránky na palety
ČASTI NADSTAVBY
Ochrana proti podbehnutiu s integrovaným držiakom svetiel, so zvislými gumovými zarážkami
 
Bočné ochranné zariadenie tvorené horizontálnymi profilmi z eloxovaného hliníka s pevne namontovanými upevňovacími držiakmi
 
Voliteľne výkyvné smerom nahor s plynovými pružinami.
 
Plastové blatníky pre jednotlivé kolesá s lapačom nečistôt
 
Doplnkové vybavenie:
 
1 držiak rezervného kolesa
Ukážky produktu 

Máte záujem ?

Napíšte nám

andrej.bulajcik [at] schwarzmueller.sk

Zavolajte nám

+421 903 523 724

 

Cookies